zondag 31 januari 2010

netvibes

Ik begin zo langzamerhand aardig radeloos te worden. Bij het aanmelden voor netvibes heb ik een verkeerd gmailadres ingetikt en dit is geaccepteerd. Ik krijg dit met geen mogelijkheid meer gecorrigeerd. Ik kan 'm dus niet activeren want het emailadres wat ik opgegeven heb bestaat niet maar daar is wel het berichtje naar gestuurd.
Ik ben helemaal opnieuw begonnen. Nieuw gmailadres aangemaakt, weer naar netvibes om me opnieuw aan te melden, maar dat accepteerd ie niet.
Ook het wijzigen van mijn emailadres in mijn blog (zoals Willem mij adviseerde) lukt niet. Er wordt dan geschreven: gmailadressen worden niet geaccepteerd.
Wat nu????
Ik heb trouwens wel rssfeeds gedownload maar dan niet in netvibes.
Ik zit te klooien (pardon my language) met dat emailadres wat ik in het begin al fout heb gedaan.
Kan iemand mij helpen want ik heb er nu al aardig wat uurtjes opzitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten