maandag 25 januari 2010

zoeken,zoeken,zoeken

Vandaag wilde ik een tweede bericht in mijn blog zetten en kwam er maar niet uit hoe ik dit moest doen.
Inmiddels heb ik van teamgenoot nr. 4 (de rest was niet bereikbaar of wist het ook niet) begrepen dat je je rechtbovenin je blog moet aanmelden. O.K. dat weten we dan ook weer, maar ik ben ondertussen wel een uur verder.
Bij het aanmaken van mijn blog heb ik het mailadres van het werk gebruikt. Ondertussen heb ik ook een gmail-account maar weet niet hoe ik dit nu moet veranderen in mijn blog (zodat ik het gmail-adres ook kan gebruiken bij aanmelding).
Weet iemand hoe dit moet?

3 opmerkingen:

  1. Je kunt een alternatief e-mail account invoeren om je aan te melden. Dit doe je als volgt:

    Ga naar mijn accounts (links naast afmelden). Dan naar: E-mailadressen

    * (Primair e-mailadres)
    * wijzigen
    Klik op wijzigen. Dan moet het wel lukken om een alternatief e-mail adres in te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stel je voor dat iedereen zomaar zonder inloggen, berichten op jouw blog kan plaatsen.
    Is het nog gelukt met de tip van Pingel-Pingel? Super dat jullie elkaar op deze manier helpen. Hou dat er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zat ik te rommelen met een reactie plaatsen.
    Lukte 1e keer bij pingel-pingel wel. Daarna op een andere blog weer niet en zoals je ziet...gelukt. Succes met rss!!!!

    BeantwoordenVerwijderen