maandag 15 maart 2010

12:Twitter

Ik heb zelf niet de behoefte om een twitteraccount aan te maken. Ik klets zowiezo al niet zoveel en als ik klets doe ik dat liever oog in oog bij een etentje of tijdens een uitje. Verder klets ik veel tegen mijzelf dan kan ik daar niet later op aangesproken worden, dus lul ik maar een eind raak en geef ronduit mijn mening. Gestoord? Ja, waarschijnlijk wel, maar niemand heeft er last van.
Twitteren is niks voor mij. Veel te veel mensen luisteren/lezen dan mee.
Natuurlijk zie ik ook wel weer voordelen bij het twitteren. Informatie, bevindingen en meningen binnen bibliotheekland zijn snel gevonden en je kunt erop reageren.
Dus wie weet zal zelfs ik het ooit gaan gebruiken als ik bijvoorbeeld wil weten hoe de dvd/cd-bakken van Jan David Hanraat in andere bibliotheken beleefd worden.

1 opmerking:

  1. Je kunt je Twitter aanhang beperken uiteraard. Wie jou volgt heb je zelf in de hand. Maar wat zou de bibliotheek er mee kunnen richting haar gebruikers?
    Als informatiebron is het absoluut van zeer grote waarde.

    BeantwoordenVerwijderen