woensdag 21 april 2010

23 Mijn evaluatie

Echt favoriete dingen had ik niet. Wat ik voor mijzelf leuk vond om te doen was het maken van een cover van een tijdschrift (was echt trots dat het lukte) en LibraryThing vond ik erg leuk (heerlijk om mijn boekenkast weer eens rustig te bekijken).Delicious was een eye-opener en zal daar zeker in actief blijven zoeken.
Ik heb wel ontdekt dat er een hele bibliotheekwereld nog buiten het gebouw ligt die ik nog niet kende. Het is wel erg veel om allemaal bij te houden dus je zult keuzes moeten maken en elkaar zo nu en dan tippen.

Ik had zelf om deze cursus gevraagd om op de hoogte te blijven. Dat is wel gelukt. Ik heb veel geleerd en geprobeerd. Om bij te blijven zal ik de volgende cursisten blijven volgen en zo nu en dan de dingen weer eens actief bekijken.
Ik kan nu in ieder geval meepraten en wie weet nog eens wat zinnigs zeggen.

23 dingen was voor mij een manier om op de hoogte te raken van bibliotheek 2.0 en zal er zeker actief aan meewerken.



ding 24 zal ik op een later tijdstip goed bekijken. Ik ben nl. deze week vrij en had allerlei plannen waar niet al te veel van terecht is gekomen. Ach ja, 2.0 is natuurlijk niet alleen voor mijn werk interessant.
Nu ga ik mijn handen op een andere manier gebruiken nl. met een strijkstok en cello.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd JustGenie. Je bent bij met wat wij beschouwen als de belangrijkste exponenten van het sociale web. Maar er is nog zo veel meer en dat zul je toch met elkaar moeten gaan ontdekken. Niet alleen, maar pik er uit wat je kunt gebruiken en verrijk die kennis en deel dat met elkaar. Dat is een constante factor in een wereld die bol staat van de verandering.

    BeantwoordenVerwijderen